пятница, 21 августа 2015 г.

Натхнення від дизайнера - Людмила Вишневий Цвіт

Вітаю Вас! Я сьогодні до вас із петриківським альбомом. Ідея прийшла до мене десь по дорозі з Рахова до Ужгороду) І тільки приїхавши з відпустки я засіла її втілювати в життя!



Для цієї роботи я використала такі штампи:

Покажу вам трішки фото процесу створення обкладинки. Для неї я взяла льон красивого натурального сірого кольору, на ньому штампи виглядають приглушено і зістарено. Таке відчуття, що альбому уже багато років) Розмір мого альбома 15х15 см, тканину взяла із запасом не 2см як зажди, а десь 3 см і зафіксувала її малярським стотчем. А тоді почала штампувати, з набором "Петриківський розпис" це справжня медитація!


Як бачите, навіть на такій фактурній тканині відтиск виходить чітким. Використовувала я пігментні чорнила ClearSnap ColorBox Cats Eye Queue, на тканині вони тримаються міцно, не розмазуються і швидко висихають.

Місце посередині поки що залишила вільним, щоб доповнити його в майбутньому написом, який найкраще підійде замовнику.


І ось наш результат! Таким чином можна створювати свою унікальну тканину для будь-яких проектів!


І квіти детальніше:





Задня стіночка теж трішки оформлена


Всередині альбому білий текстурний картон щільністю 300 гр / м², який я теж проштампувала. Тут я вперше спробувала зробити перепліт і результат залишилась задоволена, хоча зшивати його було набагато важче, ніж блокнот)


І ось деякі мої сторінки:





В цьому альбомі чудово виглядатиме фотосесія в народному вбрані!




Маю надію, що моя робота Вам сподобалась і надихнула. Якщо є якісь питання, то пишіть їх в коментарях, я з радістю відповім)

З любов'ю, Ваша Люда!

Комментариев нет:

Отправить комментарий