среда, 23 сентября 2015 г.

Натхнення від дизайнера - Сіправська Надія

Любі наші читачі, сьогодні я, Надя, буду вас надихати.
Для початку хочу вам показати листівки для діток, з мінімумом декору.  Тут фони зроблені з допомогою чорнил.
З допомогою штампів будь-яку простеньку листівочку можна цікаво прикрасити, і вона стане цікавішою і яскравішою.


З допомогою чудового наборчику штампів "Свічки до свята" я зробила ось таку листівку для маленької дівчинки. Відштамповані свічечки я розфарбувала і покрила клеєм-глоссі.

А використавши зірочки з даного набору можна цікаво прикрасити фон. Ще тут надпис із цього ж набору.
А третя листівка для хлопчика-школярика. 
Використані штампи:
Штампи на щкільну тематику ідеально підходять для вітальних листівок вчителям. 
Ось, наприклад, для такої листівочки я використала:
Для фону я зробила ледь помітні листочки ембосингом, а зверху додала барв чорнилами. При цьому залишились світлі, нечіткі відбитки листочків.
Відбитки штампів я розфарбувала, вирізала і прикрасила ними листівку.

Бажаю всім хорошого настрою, до наступної зустрічі!

6 комментариев:

  1. Чудові листівки))) Надінька, дякую за прекрасне натхнення)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оленочко, дуже дякую, дуже приємно чути такий відгук!

      Удалить
  2. Прекрасные работы! Надюш, ты каждый раз удивляешь и вдохновляешь! Штампики очень классные!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Наташа, дякую, моя люба, я дуже старалась. А штампики просто суперські, з ними так легко працювати

      Удалить
  3. Какие клёвые!! Очень нравятся! Особенно понравилась с ежиком!

    ОтветитьУдалить